Thursday, March 31, 2011

pertama dlm sejarah hidop aku haha

aSsalamualaikum n salam satu malaysia
haha..
pertama skali aku sbnaqnya xtw nk tulis ap..
di sebabkan ini merupakan my mrapu site...
Selamat Bermerapu dgan Saya..
(ayt mcm weird ja..haha)
first skali..
ini merupakan sejarah dlm hidup aku..
sbb ap???
ap ke hei nye hah?? haha (dy mula dh nk mrapu..haha)
ney lar prtma kali aku wt blog..dlm hdop aku xpnah2 aku wt benda ney..haha
hati aku mula ter paut utk wt blog bilaa....(tgk awn kt ats 2..haha)
bilaa...
aku tgk blog org..especially blog sseorg yg aku SGT2 SAYANGI..nk tw spa???
mai umah aku..aku bg tw..haha..
then baca punya bc..mula lar tingin nk join dy mrapu skali..haha
tp...aku bkn nya pndai sgt nk mngarang ayt2 dramatis neyg..
ayt mrapu aku terer..haha
mw ad lm exam subjek bhasa mrapu..aku target A+..haha
i loike bla bca cta2 org yg mnarik..owwohh..aku nk cta gk...haha
ce cite ce cite..haha
yg nk tw cta aku..bca lah..yg xmw..blah lah..haha
tp aku mngkn jrang updte blog..hee..
ad time aku updte..mw xdk...tngu bla ad time plak..haha
oke cukop sudaa mrapu..
bloq aku msih dlm construction lg..my contractor is
  miss pm..
tlg saya yaa..ngee..oke takt 2 ja kod...
em xtw dh cek nk type ap...
xpa kod noh..
bkn msok exam.!.haha
oke..
tarataata..
adiossa..
=P