Friday, December 9, 2011

it's O V E R ! ! ! :D? !!

pram-poniseng-semarrrrti-lemb .. aik ?? knapa ini blog xda buka2 lagi ?? merajuk sama sy ya ? haha ..gedik aih   ang blog :D bdw .. dh berkurun aku bukak blog ney .. rndu ang blog .. rndu ka ? puih !! haha long time no see yeah ! busy SPM maa !! = P

 Assalamualaikum :)
 aku act xtw nk tulis ap tp tangan gedik nk berbicara * poyo  :D
30 November 2001 jam 3.30ptg
" msa men jawab sudah tamat , 
smua pelajar dminta berhenti menulis ,
pastikan segala butiran anda telah ditulis dan 
pastikan kertas anda di ikat dengan kemas 
kertas jawapan dikumpulkan "
( cikgu abdul jalil  : ketua pngawas peperiksaan )

SPM IS OVERRRRR!! :D

okay spm dh habis .. haha
Selamat tinggal my beloved Derma High School
Selamat tinggal Hotel Derma (act hostel haha)
Selamat tinggal Kantin Mak Lang 
Selamat tinggal Cikgu2 ku 
Selamat tinggal Junior2 ku 
Selamat datang dunia baru ! haha
tp nanti tobat aku p skolah blik .. amik rsult !! :3 
pasney xdk dh arr iron bju skolah , homwork , aktiviti koko , kawad ..
no more saiful munir !! hahaha :D
tp walau ap pn Memory In School is Da Best !!
aku xkn lupa sampai bila2 :D
wahai sekolah ku , akan aku rindui mu smpai akhir waktu .. haha
:P poyo xhabih .. haha
sblom aku kn skola.. mst ar ad  aku tngai kenangan terindh.. haha

Caution ! jgn bgtw sapa2 yg aku wt smua ni :p

nukilan terakhir aku .. mlm sbloh exam bio .. pkol 2 pagi .. haha
nie hasil perbuatan aku .. haha.. rongak suda :P
wahh .. byebye bju school .. huhu :D
dh habih last paper tros away to  my hometown
sungai siput perak
lma gla x blik kg .. 2 taon ad arr .. haha 
rndu gla kt kg aku tu .. blik kg agk lma arr seminggu .. haha
kg aku bnyk berubah dhh .. smua dh mju .. mju dri umah ak ..
astro byond ad wifi ad .. mcm2 ad .. haha
aku blik kg kes ad knduri ja mw x aku rasa tobat xblik .. haha

hey you im at kg JAWANG hulu .. haha :D


dari kiri : farahdina , aishah , zara umaira , ca`ah .. haha

okay aku jd pengapit .. wt malu ja .. hahha

ni ja gmbaq yg mampu aku buh ..oh my phone .. why you wt msalah .. huhu :(
bli nset laen bru tw .. haha ..tngu dpt gaji nty ..
ohh Samsung Galaky S two .. haha 
(xtaw nk wt no roman gena .. haha ) 
bdw wsk aku dh stat keja .. haha .. awai gla ohh ..
xpa jnji xbosan dok umah n duet masukk ! haha
lastly .. aku harap everythng will be okay .. 
i love the relationshp ..

"sebanyak mana pun kita bersabar 
selama mana pun kita bercinta
sekuat manapun kita pertahankannya
sedekad mana pn kita berada
sekiranya tiada jodoh kita ditulis di luhmanfuz Allah
kita tidak akan bersama "
( aku suka nie even sombdy yg bgtw aku .. pnjam jp noh :) )

thats all .. hope you enjoy reading :) 
assalamualaikum ..