Sunday, September 4, 2011

erkk . esok skolah dh?? O.o

Assalamualaikom n selamat petang!!
rney mcm smua org tw hari ahad..n smua org tw esok dh sekolah balik!1 bg budk2 perlis arr..kedah dh skolah rney..hehe..xpa rney mula lar kalot..nk iron bju..nk kmas bju..nk balik ostel dh aku pn.kpd smua bdak2 ostel slamat pulang ke kg halaman kt yg kedua..hahaa..dh seminggu cuty..mcm2 kgembiraan yg aku dh lalui..tp ad gk ksedihan 2..tp xpa..sikit pny hal lah..n the problem dh dh selesai..thanx you Allah :) hah..cuty ney act cury raya..tp bercampor ngn merdeka jd lah merdeka rya..tp ad lh yg lg klea..TRIAL SPM NEGERI PERLIS bru nk mula pas raya..huhu..cuty ney aku kalot..nk rya n nk stdy..huhu..tp walau begitu..raya tetap rya..stady ttp stdy..hehe..tarikh trial telah ditetapkan pada 6 september 2011 bersamaan 8 syawal 1432..aku ad sdikit cuak lar nk exam ney..im not ready yet!! stdy xhbh lg..huhu..td ayh aku tnya aku dh ready ka nk exam??huu..tp xpa..aku akn try my best..ap yg aku mampu jwb aku akn jwb!! aku akn buat yg terbaik!! target aku UTP!! insyaAllah :) thanx kpd MISS PM yg sntiasa bg dorongn n semangat kt aku..ily lah!! :) 

picto rya n time stdy :)




nie lar aku msa rya ritu..awsome! pasan pulak..hee



aku dan kak tersyg!!



aku dan bkan auntie Anis :) <3



family abg aku :)



kt rumah shere..
thanx to ezzy for the sempoi pic!! :D



tme nk balik-kat rumah airin..cek mek yg bertudung 2 :)




aku paq2 n sanjay :D



seorang puteri  bersama 16 jejaka
(ad lg blakang tu xmsok gmbaq..haha)



tu mak airin..hye mcek..thanx lyn kmi..hehe :)



glak ap xtw ney..aku pn xegt..haha



bunga api besi! jgn jlesh yaa :D



sblom p rya..mengila ngn bku biol dlu..haha



tension stdy :P



erkk..haha



tme ney lg tension stdy..haha

nahh bnyk gla gmbaq..ckop lar 2 k..emm thanx 2 all the photographers..haha..raya taon ney wlaupn dk berjuang skali ngn trial ttp gempak!! taon dpan mst lg gempak!haha..doakn ejayaan aku lm trial n SPM taon ney..nty jka aku ad klapangan akan aku updte blog ney..insyaallah..kpd kwn2 aku yg nk amik exam slasa ney..slamat berjuang kwn2! chaiyok! akan kita buktikan kpd pngtoa kta boleyh!! :D sampai sni ja kod..eh xlupa jgk kt kak aku..thanx noh tlg iron bju..hehe..syg kt ang lah kak..hee :)okay..
assalamualaikom n slamat berjya tauke blog!! :)