Wednesday, October 26, 2011

SPM Candidates 2011 - SPM is coming !!!

assalamualaikom  !! 
 aih dh berhabuk trok aih tmpt neyh .. sawang pnuh dhh.. lama mna dhh aku xpost ..
cian lar sorang tu dk tngu my post .. hee .. bc poas2 noh .. :)
maklom lar ..aku bkn ad lappy n tenet .. dok mngharap akak aku blix ja ..
 tp xpa smua ney xpenting !!
ad bnda yg lg penting .. which is ..
 SPM !! tarikh keramat 14 november 2011 tu akan tiba xlama lg dah ..
aku sbg SPM CANDIDATES 2011 .. 
merasakan bhawa tarikh tu tgah dok hambat aku n smua kwn2 aku yg laen !! 
skarang im in STDY MOOD yeah :3
banyak lagi aku xbca .. huu .. 
BIO ? PHYSICS ? AGMA ? SJARAH ? ADDMATH ? 
whoaaa !! bnyak lg tuh .. huu ..
this not the time to play anymore !!
SPM penentu arah hidop aku !! go asyraf go!! chaiyok !!
demi MAK n Ayah aku .. aku akn berusaha utk bwak balik 9A+ kt depa .. 
wlaupn msa sdang mencemburui aku .. tp smua tu bkn pnghalang untuk aku .. 
no more tdo awal .. hbh awal kol 3 ?
no more bngn lwt .. hbh lwt kol 9 ?
no more tido ptg .. 
kpada smua kwn2 aku .. slamat berdating ngn buku lar noh ..
perang dunia kedua kita dh nk mai dh..
*perang dunia prtma pmr .. haha 
kepada sekolah ku yg tercinta .. ni ialah khidmat terakhir kami .. 
 nk pencen dh kami kt skolah DERMA neyh ..
 kmai akn cuba pahatkn kejayaan kt skolah ney mcm yg ex-pngtoa kita hrapkan .. 
n boley skola ney dpt SBT yg di idam2kn .. haha
insyaAllah .. dengan berkat dan usaha dan doa .. kami pasti berjya !! 
cm lwk ja post aku neyh .. haha .. lwk xlwk .. blog aku.. haha
STRUGLING FOR SPM !!* eja cm xbtoi ja..haha

yeah !! berjuang untuk msa hadapan !!

ney lar harapan aku .. moga2 dapat tercapai .. insyaAllah :)

sapa buat tah neyh .. aku pnjam nohh :) haha

14 NOVEMBER 2011
tarikh keramat yg aku tunggu2
akn aku perah sgala yg ad dlm otak aku
demi 9A+ !!!

p/s : kpd yg nk p KL esok , enjoy your trip .. haha
tke cre yaw .. post is publish :) slamat membca ..
assalamualaikom ..