Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri :) Selamat menyambut Kemerdekaan yg ke-54 :D Selamat Menduduki Peperiksaan Trial =="

Assalamualaikon n Selamat pagi dunia!! 
dh lama aku xmai kt blog ney..berhabuk..bersawang..taik klawaq pnoh dh ap kt sney..haha..lma dh aku xber-type karangan kt sni nih..tiap2 ary keja karangan cikgu Azu ja..haha..
act aku xdk msa nk post blog ney..tp..disebabkan ats prmintaan seseorang 2 smpaai sngop tngu cmpai pg...nah amik nehh baca poass2 nohh..haha :)

today is da last day posa soo...esk what??? RAYA larr!!! haha..Alhamdulilah selasai sudah sbulan berpuasa..wlaupn ad bpa jam lg nk langsai posa..hehe..this ad sket fakta.. hee
                              
          hari posa            : 29 hari(termasok ary ney) pnoh!!
          hari tingai posa   : 0hari..haha
          tarawikh             : 29malam :) alhamdlilah..trcapai jgk niat aku..
          tingai tarawikh    : xpnah..
          blanja raya         : maybe 300++ kod?? hehe..thanks my ayh..hee :)

Alhamdlilah taon ney aku dpat selesai kan semua ibadah wajib dan sunat 2..tp aku agk terkilan sket sbb taon ney xdan nk berhbih kitab Allah 2 lg..huhu..xpa taon dpn i try lg :)tp jika diizinkan Allah lg lar..n kpd yg xckop 2...jgn jlesh i xkna gnty posa..haha..thankx 2 Allah coz bg aku kuderat utk beribadah :) 

dikesempatan ni..aku nk menyusun spuluh jari 
memohon maaf zahir dan batin sekiranya aku ad wt salah
terutamanya ayh dan bonda,akak,abg,my Miss PM,kawan-kawan
dan sesiapa sahaja yg mengenali diri ini..
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN

seperti yg smua orang tau raya first smua pkat2 p takbir rya..raya secnd??hahaa..taon ney raya secnd kta takbir merdeka lar..haha..ada kah tkbir merdeka?? ad ka xdk ka kta pii...haha..taon ney kta smbt mrdeka lm suasana raya lar..haha..xsangka dh toa dh ngara kta ney..umo 54 taon dh..nk dkat pencen dh ney..haha..n tema taon ney is...  “ 1Malaysia : Transformasi Berjaya, Rakyat Sejahtera ”  mst ramai yg xtw btoi dak btoi dak btoi dak??? haha..taon ney cik merdeka sabar sat noh 19 septmbr nty kta smbt...bg cikraya smbt puas2 dlu..haha..merepek  -.-"

                                           Peperiksaan Trial SPM 2011

                                     tempat : kelas masing2 
                                     tarikh   : 06 september 2011
                                     masa    : ikt jadual lahh..

nahh amik..raya ketujuh exam!!! huhu..ap lar nasib xley raya poas2 taon ney..huhu..mkan kueh sjarah admath bio physc chemist agma math bi bm larr kmi taon ney..huhu..tp xpa ni smua utuk msa dpan kmi jgkk..taon dpan bley raya lagi..haha..insyaallah...tp exam ttp exam..rya ttp rya..hehe..tp smapi rya kedua ja lar..hari laen 2..STUDY!!!!!! bnyk xhbh bc lg ney..huu

 tuan pngetua brkta
 ' saya nk tgk lar kamu smua bg pointer 1.9 somethng taon ney..
sy nk tgok skolah ney berjaya wlaupn sy nk pencen dh taon ney...'

insyaAllah akn kmi plajar tingkatan 5 Batch 94 akan tunaikn hasraat toan pngtoa 2..:)

okAy tkat 2 ja kod..xtw nk 2lis ap dh aku pn..sesungguhny..
aku xsbaq nk smbt rya esk..xsbaq nk mnx maap ngn ayh dan bonda..xsbaq nk jmpa dy..lma dh xjmpa dy..rndu gla...huhu..wait for me ya tomorrow..
nty aku ad msa aku post lg..aku ad bnyk cta nk story..but..xdk msa nk brbloging..haha
smpai disini sahaja nukilan sy..
assalamualaikom :)